Kolay Bülten

Dijital dünyanın sunduğu imkanlarla birlikte ortaya çıkan viral pazarlama kavramı, dijital pazarlama dinamiklerini yeniden tanımlıyor.Günümüzde artık tüketici bilgilerine ulaşmak çok kolay. Tüketicinin beklentisi ise her şeyin hızlı olması. Değişimin büyük hız kazandığı dijital dünyada, viral pazarlama yöntemlerine ayak uyduramayan markalar için tehlike çanları çalıyor. Müşteriler markaların şeffaf ve insan odaklı olmasını bekliyor. Tüm bu beklentiler ise sürekli değişip gelişiyor. Markalar ise bu değişime yetişmeye çalışırken aynı zamanda yenilikçi olmak zorunda.

Kapsamın Belirlenmesi;

Hedeflerin ve kanalların belirlenerek sunulacak hizmetin planlanması ve fiyatlandırma çalışmalarının yapılması

İçeriğin Hazırlanması;

Ürün ve hizmet hakkında firmadan temel bilgilerin alınması ve kullanılacak platformlara yönelik içeriklerin oluşturulması

Gönderim;

Firma kimliğine, hedef kitleye ve bülten içeriğine uygun olan dijital platformlara kampanya içeriğinin gönderilip takip edilmesi

Raporlama;

Basında ve bloglarda yer alan içeriklerin derlenmesi, sosyal medya yansımalarının ve erişim raporlarının hazırlanması

pr ajansı , basın bülteni gönderimi , basın bülteni dağıtımı

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s